Felkeresett minket Dr. Kiss Kornélia, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézetének keretein belül működő Turizmus Tanszék tanszékvezető docense Hegedüs Sára PhD-hallgatóval együtt, hogy a Turizmusmarketing szemináriumán belül Pilisborosjenővel szeretnének foglalkozni, mert fontosnak tartják, hogy az elméletet társadalmilag is hasznosítható gyakorlatba ültessék át, melyből nemcsak a diákok, hanem a vizsgálat érintettjei is sokat profitálhatnak.
Egy online egyeztetés során Tömöri Balázs polgármesterrel és Frivaldszky Bernadett kommunikációs vezetővel egyeztették azt a két kérdést is, amit a diákok elé tártak ötletelésre:
Hogyan érjük el, hogy a lakosok haszonélvezői és ne elszenvedői legyenek a turizmusnak?
Hogyan érjük el, hogy faluszéli parkolókban tegyék le az autót?
És mindkettőnél a kommunikáció aspektusa: hogyan érjük el a turistákat?
A polgármester külföldi tanulmányútja miatt Antonovits Bence tanácsnok és Frivaldszky Bernadett bemutatta a települést a turizmus-vendéglátás alapszakos hallgatóknak, melyet remekül egészített ki a következő előadó. Tassy Márk, a Magyar Természetjáró Szövetség szövetségi igazgatója pedig nagyobb összefüggésében mutatta be a turizmus problematikáját, tendenciáit, többször utalva pilisborosjenői párhuzamra, példára.
A diákok számára megküldtünk háttéranyagokat is a településről, és bármikor állunk rendelkezésükre a félév során, akkor is, amikor majd meglátogatnak minket.