A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat egy bármikor rugalmasan bevethető – a változó igényekhez és körülményekhez gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni képes – mozgatható ügyfélszolgálati iroda, ahol az ügyfelek a kormányablakokban elérhető számos ügytípust intézhetnek, továbbá lehetőség van a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről (a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről).
A mobilizált kormányablakokban – többek között – az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:
– személyi igazolvány igénylése
– lakcímváltozás bejelentése
– jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
– parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
– diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
– útlevél igénylése
– ügyfélkapu regisztráció
Bővebben: https://kormanyablak.hu/hu/a-kormanyablakokrol
2021. július 30. (péntek) 09.00-13.00
Polgármesteri Hivatal – Fő út 16.