A klub a nyári szünetet négy napos nyárbúcsúztató, vidám kikapcsolódással zárta Siófokon.

Hagyományainkhoz híven nagyszülő-unoka program keretében cirkuszba látogattunk.

Szintén hagyomány már a klub életében a bográcsgulyás közös főzése, melyet finom házi sütésű óriás kiflikkel és süteményekkel koronáztunk.

Kirándulást szerveztünk Szabadkára és Palicsra. A délelőtti piacozás után bejártuk a turisták által méltatlanul mellőzött, magyar szecesszió jegyében épült városházát, zsinagógát és a belvárost, majd a palicsi tó körül elhelyezkedő pihenőparkot.

A Művelődési ház hangulatos, zenés műsort szervezett az Idősek világnapjára, melyen a meghívott művészek mellett klubunk tánckara is fellépett.

Az Operettszínházban megnéztük a Mária Főhadnagy című operettet, amely egy kicsit bevezetője is lett az aradi kirándulásunknak.

A szüreti felvonulásra feldíszítettük a buszmegállókat. A felvonulást követő mulatságon tánckarunk is bemutathatta produkcióját. Az eseményen tagjaink által sütött süteményeket árusítottunk, a befolyt összeggel a következő kirándulásunkhoz szükséges forrást egészítettük ki.

Unokákkal kirándultunk Esztergomba és Párkányba. Megmásztuk a Bazilika kupolájának 440 lépcsőjét, délután pedig belevetettük magunkat a vásári forgatagba.

Kihasználva a hosszú őszi időt, isteni bográcsos halászlét készítettünk közösen, házi kenyérrel, finom sütikkel. Köszönet Vozár Ádámnak, aki biztosította számunkra a halat.

Mi is elhelyeztük koszorúnkat az ’56-os hősök emlékére.

Szívfájdító, de gyönyörűséges kirándulást tettünk Aradra és Temesvárra. Aradon elhelyeztük a vértanúk emlékművén tisztelgő koszorúnkat.

A József Attila Színházban megnéztük Szabó Magda: Régimódi történetét.

Szintén nagyszülő-unoka programként a Macskafogót fogjuk megnézni a József Attila Színházban.

Az évet zenés-táncos mulatsággal zárjuk. Visszatekintve, a 2023. évben sok jó programban és tartalmas időtöltésben volt részünk, melyért a Polgármesteri hivatalnak és a Művelődési háznak is köszönetet mondunk. Aki kedvet kapott, csatlakozzon hozzánk, szeretettel várjuk!